Volkstuinvereniging Heeten

De vereniging

De Volkstuinvereniging Heeten is een vereniging van ruim 60 leden die hobbymatig en met veel enthousiasme op haar uitgestrekte complex aan de zuidkant van Heeten actief is. Als de winter amper achter de rug is, begint voor de meest fanatieke tuinder het tuinjaar. Mesten, spitten, ploegen; de vroege vogels onder de tuinders zaaien de spinazie en poten de tuinbonen al in maart. Vanaf dat moment tref je op elk uur van de dag ergens wel een volkstuinder. De ruimte, de rust , het werken in en met de grond , de trots om met een verse krop sla, een handvol asperges of een emmertje spinazie thuis te kunnen komen…. Zie hier de charme en de bekoring van de volkstuinderij.

Volkstuinvereniging Heeten is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel in Zwolle onder KVK 51436388

Ons IBAN rekeningnummer is NL20RBRB0898015294

Logo Volkstuin Vereniging Heeten